Din aprilie 2003, Master "European Customer Business Development",
Procter&Gamble - Colegiul "Customer Business Development",
Praga.
Între 2001 - 2002, Master în "Marketing Politic și Comunicare
Electorală" - cursuri de zi, Facultatea de Comunicare David
Ogilvy, S.N.S.P.A. București.
Între 2000 - 2001, Master în "Managementul afacerii alimentare"
- cursuri de zi, A.S.E. București.
Absolvent al Academie de Studii Economice - A.S.E. București,
Facultatea: Economia și Gestiunea Producției Alimentare - cursuri
de zi, între 1996 - 2000.
EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ
Începând cu August 2002, Key Account Manager - National Accounts
Team Leader al Procter&Gamble Marketing România.
Între Martie 2001 - August 2002 , Brand Manager al Eurocafe
S.A., firmă care deține podgoriile: Vie Vin Murfatlar, Aegyssus
Tulcea și este acționar majoritar al Allied Domeq Romania.
Între Iunie 1998 - Februarie 2001 - Coordonator de Marketing
al S.C. Biofarm S.A., firmă dezvoltată cu investiție americană.
EXPERIENȚĂ ÎN SECTORUL NON-PROFIT
Din noiembrie 2003, Președinte al Organizației Locale București
Sector 2 a partidului Uniunea pentru Reconstrucția României -
URR.
Director al Centrului de Consultanță și Angajare al AIESEC București,
în 1998.
Ai o idee, o observație, o dorință în legătură cu acest site?
Trimite-o pe adresa webmaster@urr.ro